Ο Άδωνις Γεωργιάδης, βουλευτής και υπουργός της Νέας Δημοκρατίας έστειλε τα συγχαρητήρια του στον Ολυμπιακό Πειραιώς για την κατάκτηση της Ευρωλίγκας.
Ο Άδωνις Γεωργιάδης, ο βουλευτής Αττικής, γνωστός για τα Παναθηναϊκά του αισθήματα, όπως επανειλημμένα δηλώνει στον «αέρα», έσπευσε μέσω ανάρτησης, να συγχαρεί την ομάδα του Πειραιά για την κατάκτηση του τροπαίου.
Μάλιστα, στην ανάρτηση του κάνει λόγο για δίκαιη κατάκτηση του Ολυμπιακού Πειραιώς.
ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΟΛΟΙ
ΚΑΕ Παναθηναϊκός: Η ανακοίνωση πριν το Game 4 κόντρα στον Ολυμπιακό
Η ανάρτηση του
Πολλά Μπράβο στον Ολυμπιακό! Το πήρε και το άξιζε 100%! Ελλαδάρα!
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) May 24, 2026
Δες όλα τα νέα του Παναθηναϊκού στο ποδόσφαιρο και όλες οι τελευταίες ειδήσεις του «τριφυλλιού»!
Διαβάστε επίσης…
- Τιμωρία «μαμούθ» σε Γιαννακόπουλο – Πρόστιμο επιβλήθηκε στην ΚΑΕ!
- Το πανό – μήνυμα σε κυβέρνηση και ΕΟΚ από τη Θύρα 13!
- Σλούκας: O λόγος που έμεινε εκτός Game 4
- ΚΑΕ Ολυμπιακός: Τίμησε τη μνήμη του Παύλου Γιαννακόπουλου
- Επίσημο: Οι διαιτητές του τέταρτου τελικού της GBL
Ο Αριστοτέλης Παπαδόπουλος είναι δημοσιογράφος και αρθρογράφος του Prasinoforos.gr από το 2022. Απόφοιτος Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, ασχολείται ενεργά με την αθλητική δημοσιογραφία, καλύπτοντας όλες τις πτυχές του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου. Με συνέπεια και ενημερωτική προσέγγιση, αρθρογραφεί για το ποδόσφαιρο, το μπάσκετ, καθώς και για τα ερασιτεχνικά τμήματα του «τριφυλλιού».








