Ανδρεόπουλος: «Με ταπεινότητα και πολύ σκληρή δουλειά κατακτήσαμε το πρωτάθλημα»

Ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος παραχώρησε δηλώσεις στην κάμερα της ΕΡΤ μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Αναλυτικά όσα δήλωσε:

«Ήταν ένα πολύ σκληρό παιχνίδι, στις λεπτομέρειες, όπως το ξέραμε από την αρχή. Συγχαρητήρια στον ΠΑΟΚ έκανε έναν εξαιρετικό δεύτερο γύρο. Συγχαρητήρια και στον Μαμάη. Ήταν ένα παιχνίδι στο οποίο τα δύο πρώτα σετ κρίθηκαν σε 2-3 φάσεις, ενώ μετά δεν μπορούσαμε να ανταπεξέλθουμε.

ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΟΛΟΙ

Αταμάν: «Ο Μάικ Μπράουν έρχεται στον Παναθηναϊκό;»

Δεν αλλάξαμε κάτι στο παιχνίδι μας, είμαστε αυτοί που είμαστε. Με ταπεινότητα και πολύ σκληρή δουλειά, οι παίκτες δεν έχουν σταματήσει να δουλεύουν και αυτό είναι αποτέλεσμα όλης της χρονιάς».

Η αθλητική επικαιρότητα του Παναθηναϊκού με ένα κλικ εδώ!

Διαβάστε επίσης…

Ο Παναγιώτης Δημητρόγλου είναι ιδρυτής και αρχισυντάκτης του Prasinoforos.gr, του ανεξάρτητου Παναθηναϊκού site που δημιούργησε το 2014. Απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων στην Καστοριά, συνδυάζει μια δεκαετία εμπειρίας στην αθλητική δημοσιογραφία με γνήσιο πάθος για το «τριφύλλι». Καλύπτει όλες τις εκφάνσεις του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου, από το ποδόσφαιρο και το μπάσκετ, μέχρι τα ερασιτεχνικά τμήματα.