Αποχώρησε έξαλλος από τη συν. Τύπου ο Αταμάν: «Συνεχίστε τα ίδια…»

Ο προπονητής του Παναθηναϊκού, Εργκίν Αταμάν αποχώρησε έξαλλος από τη συνέντευξη Τύπου, αφού προηγουμένως διαμαρτυρήθηκε για τη διαιτησία και τις βολές του παιχνιδιού.
ΚΑΕ Παναθηναϊκός: Η ανακοίνωση πριν το Game 4 κόντρα στον Ολυμπιακό
Ο προπονητής του Παναθηναϊκού είπε χαρακτηριστικά:
«Ξέρετε ότι στην Τουρκία υπάρχουν πολλές σειρές που βλέπουν. Ξέρω ότι και εσείς οι Έλληνες βλέπετε σειρές. Οι τελικοί μας είναι σαν αυτό. Οι άνθρωποι του αθλητισμού βλέπουν σαν να είναι σειρά.
Το αποτέλεσμα είναι 82-76; Όχι, είναι 29-5. 29 βολές ο Ολυμπιακός, με κρίσιμες στα τελευταία δύο λεπτά και μόνο 5 βολές εμείς. Τα ελληνικά Μέσα, τα σερβικά, συνεχίστε να γράφετε τα ίδια. Ο Αταμάν είναι ο χειρότερος προπονητής στην Ευρώπη και έχετε τους καλύτερους διαιτητές. Συγχαρητήρια».
Δες όλα τα νέα του Παναθηναϊκού στο ποδόσφαιρο και όλες οι τελευταίες ειδήσεις του «τριφυλλιού»!
Διαβάστε επίσης…
- Τιμωρία «μαμούθ» σε Γιαννακόπουλο – Πρόστιμο επιβλήθηκε στην ΚΑΕ!
- Το πανό – μήνυμα σε κυβέρνηση και ΕΟΚ από τη Θύρα 13!
- Σλούκας: O λόγος που έμεινε εκτός Game 4
- ΚΑΕ Ολυμπιακός: Τίμησε τη μνήμη του Παύλου Γιαννακόπουλου
- Επίσημο: Οι διαιτητές του τέταρτου τελικού της GBL







