Επιστρέφει η Δ’ Εθνική…;
0 Comments
Τους επικείμενους στόχους της ΕΠΟ αποκάλυψε ο Νίκος Τζώρτζογλου, αναπληρωτής πρόεδρος της ΕΠΟ .
Ανέφερε χαρακτηριστικά στον ΣΚΑΪ Πάτρας:
«Η σκέψη μας είναι να διεξάγεται η SL2 σε έναν Όμιλο, η Γ’ Εθνική να είναι ημιεπαγγελματική σε δύο Ομίλους και να επαναφέρουμε τη Δ’ Εθνική με τη μορφή του περιφερειακού πρωταθλήματος, ώστε τα έξοδα να είναι πολύ λιγότερα».
Η αθλητική επικαιρότητα του Παναθηναϊκού με ένα κλικ εδώ!
Διαβάστε επίσης…
- Τιμωρία «μαμούθ» σε Γιαννακόπουλο – Πρόστιμο επιβλήθηκε στην ΚΑΕ!
- Το πανό – μήνυμα σε κυβέρνηση και ΕΟΚ από τη Θύρα 13!
- Σλούκας: O λόγος που έμεινε εκτός Game 4
- ΚΑΕ Ολυμπιακός: Τίμησε τη μνήμη του Παύλου Γιαννακόπουλου
- Επίσημο: Οι διαιτητές του τέταρτου τελικού της GBL
Το Prasinoforos.gr είναι ανεξάρτητο Παναθηναϊκό αθλητικό site. Δεν ανήκει σε κανένα εκδοτικό όμιλο, δεν εκφράζει καμία επίσημη θέση και δεν υπηρετεί κανένα συμφέρον, παρά μόνο την αγάπη για τον «Σύλλογο μεγάλο». Ξεκινήσαμε σαν blog και στις 6 Σεπτεμβρίου 2014 λανσαρίσαμε το site στη σημερινή του μορφή. Από τότε καλύπτουμε κάθε έκφανση του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου: ποδόσφαιρο, μπάσκετ, και όλα τα ερασιτεχνικά τμήματα.







