Το «ευχαριστώ» της ΠΑΕ για τα διαρκείας!

Τον κόσμο της ομάδας ευχαρίστησε η ΠΑΕ Παναθηναϊκός, μέσω επίσημης ανακοίνωσης της, με αφορμή τις πρώτες ημέρες κυκλοφορίας των καρτών διαρκείας της αγωνιστικής περιόδου 2021-2022.

Βέβαια εκτός από το «ευχαριστώ» η «πράσινη» ΠΑΕ προέβη και σε ορισμένες διευκρινήσεις για την παραλαβή των εισιτηρίων διαρκείας.

Αναλυτικά η επίσημη ανακοίνωση του «τριφυλλιού»:

Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει τους φιλάθλους της ομάδας μας για την θερμή ανταπόκριση που έδειξαν από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας των Καρτών Διαρκείας για τη σεζόν 2021-22.

Θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ως προς τη διαδικασία παραλαβής των Καρτών Διαρκείας από τα εκδοτήρια της Θύρας 3, ότι οι φίλοι του Παναθηναϊκού θα πρέπει να αποστέλλουν σκαναρισμένα τα απαραίτητα δικαιολογητικά στο info@paotickets.gr αναφέροντας τον αριθμό κράτησης και ένα κινητό τηλέφωνο. Εφόσον έχουν αποστείλει τα δικαιολογητικά, η διαδικασία παραλαβής από τα εκδοτήρια γίνεται άμεσα και χωρίς ραντεβού.

Ωστόσο, σε περίπτωση που δεν έχει προηγηθεί η αποστολή των σκαναρισμένων δικαιολογητικών, η παραλαβή γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού καθώς θα πρέπει να ελεγχθούν τα σχετικά έγγραφα.

Για οποιαδήποτε πληροφορία τo τμήμα εξυπηρέτησης φιλάθλων λειτουργεί από Δευτέρα έως και Πέμπτη 09.30-17.30 και την Παρασκευή 12.00-17.30. Γραμμή επικοινωνίας: 210 64 70 990 – 991, e-mail: info@paotickets.gr.

Απαραίτητα δικαιολογητικά

Φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας
Απόδειξη εγγραφής/ανανέωσης μέλους στον Ερασιτέχνη

Δικαιολογητικά που προκύπτουν από την ισχύουσα ΚΥΑ και το υγειονομικό πρωτόκολλο:

Πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης τους τελευταίους 6 μήνες.

Για τη Νεανική Κάρτα:

Πιστοποιητικό γέννησης ή οικογενειακής κατάστασης.
ΑΜΕΑ
Πλέον ταυτότητας, πιστοποιητικού Covid-19 και απόδειξης εγγραφής/ανανέωσης μέλους στον Ερασιτέχνη, είναι απαραίτητο και πιστοποιητικό ΚΕΠΑ (από 67%).