Ο σκόρερ του Παναθηναϊκού, Φώτης Ιωαννίδης μίλησε τόσο για το θάνατο του Μίμη Δομάζου, όσο και για το αποψινό ντέρμπι.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
«Συλλυπητήρια στην οικογένεια του «Στρατηγού» μας, είμαστε στεναχωρημένοι που δεν μπορέσαμε να νικήσουμε και να του αφιερώσουμε τη νίκη.
Ήταν ένα πολύ περίεργο ματς, δεν μπήκαμε καλά, ο ολυμπιακός ήταν καλύτερος μέχρι το 30’ μέχρι που βρήκαμε λίγο τα πατήματα μας, αναπτυχθήκαμε καλύτερα, κάναμε κάποιες ευκαιρίες, κερδίσαμε και την κόκκινη και από εκεί και πέρα ήμασταν κυρίαρχοι στο γήπεδο αλλά όσο θα θέλαμε παρόλο που είχαμε παίκτη παραπάνω. Το ματς δεν εξελίχθηκε όπως θα θέλαμε, αυτό είναι ένα μάθημα και πρέπει να βελτιωθούμε.
Η αθλητική επικαιρότητα του Παναθηναϊκού με ένα κλικ εδώ!
Διαβάστε επίσης…
- Σοκ με Ναν: Έπαιζε με κάταγμα στα πλευρά στον τελικό του ΣΕΦ!
- Αποτυχημένη σεζόν και ένα restart που επιβάλλεται να συμβεί…!
- Σύζυγος Ναν για Τζόουνς: «Σίγουρα έφαγες μερικές…»
- Το μήνυμα της Θύρας 13 στον Ναν (pic)
- Το μήνυμα του Αταμάν στους παίκτες: «Σας ευχαριστώ όλους για την προσπάθεια και τη στήριξη»








