Μητσοτάκης: «Καλή επιτυχία στον Ολυμπιακό»

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έστειλε τις ευχές του στον Ολυμπιακό για τον τελικό της EuroLeague απέναντι στη Ρεάλ Μαδρίτης.

Ο πρωθυπουργός έστειλε το δικό του μήνυμα για τον αποψινό τελικό της EuroLeague, καθώς ευχήθηκε καλή επιτυχία στον Ολυμπιακό πριν από τη μεγάλη μάχη με τη Ρεάλ Μαδρίτης.

ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΟΛΟΙ

ΚΑΕ Παναθηναϊκός: Η ανακοίνωση πριν το Game 4 κόντρα στον Ολυμπιακό

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στάθηκε τόσο στη σημασία της διοργάνωσης για τη χώρα όσο και στην παρουσία ελληνικής ομάδας στον τελικό, τονίζοντας: «Είναι μεγάλη επιτυχία για την Ελλάδα που, μετά από τόσα χρόνια, φιλοξενεί ξανά αυτήν τη μεγάλη διοργάνωση, με τον Ολυμπιακό να δίνει το «παρών» στον μεγάλο τελικό. Καλή επιτυχία, λοιπόν, στους ερυθρόλευκους».

Η αθλητική επικαιρότητα του Παναθηναϊκού με ένα κλικ εδώ!

Διαβάστε επίσης…

Ο Παναγιώτης Δημητρόγλου είναι ιδρυτής και αρχισυντάκτης του Prasinoforos.gr, του ανεξάρτητου Παναθηναϊκού site που δημιούργησε το 2014. Απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων στην Καστοριά, συνδυάζει μια δεκαετία εμπειρίας στην αθλητική δημοσιογραφία με γνήσιο πάθος για το «τριφύλλι». Καλύπτει όλες τις εκφάνσεις του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου, από το ποδόσφαιρο και το μπάσκετ, μέχρι τα ερασιτεχνικά τμήματα.