Παναθηναϊκός: Με τον κόσμο του και στο παραμπάντιμιντον!

Το τμήμα Παραμπάντμιντον του Παναθηναϊκού είχε πολύ καλή πρώτη ημέρα στο πανελλήνιο πρωτάθλημα και είχε τη συμπαράσταση 25 οπαδών του από την Αλεξανδρούπολη!
Το «τριφύλλι» είχε εξαιρετική παρουσία την πρώτη ημέρα της διοργάνωσης ενώ μεγάλοι πρωταγωνιστές ήταν οι «αιώνια πιστοί» που συμπαραστάθηκαν για ακόμα μια φορά στην ομάδα.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα των παικτών της coach Σεμίνας Αλεξίου:
WH1 Γιώργος Παπαδόπουλος (Ηρόδικος)-Λευτέρης Φωκιανός (Παναθηναϊκός) 2-0 (21-1, 21-4)
Επίσημο: Οι διαιτητές του τέταρτου τελικού της GBL
WH1 Λευτέρης Φωκιανός (Παναθηναϊκός)-Νίκος Φύτρος (Παναθηναϊκός) 2-0 (21-10, 21-9)
WH2 Νίκος Γαστεράτος (Παναθηναϊκός)-Παναγιώτης Κοντογιάννης (Παναθηναϊκός 2-1 (23-21, 11-21, 21-15)
WH2Γιώργος Σπετσωτάκης (Παναθηναϊκός)-Κώστας Κατωπόδης (Παναθηναϊκός) 2-0 (21-7, 21-17)
SUS Οδυσσέας Μουλάς (Παναθηναϊκός)-Ελένη Καμπούρη (Ιωνάς) 2-0 (21-7, 21-1)
Την αποστολή συνοδεύει και η Γενική διευθύντρια του Συλλόγου, Ηρώ Μαλλιαρού.
Η αθλητική επικαιρότητα του Παναθηναϊκού με ένα κλικ εδώ!
Διαβάστε επίσης…
- Τιμωρία «μαμούθ» σε Γιαννακόπουλο – Πρόστιμο επιβλήθηκε στην ΚΑΕ!
- Το πανό – μήνυμα σε κυβέρνηση και ΕΟΚ από τη Θύρα 13!
- Σλούκας: O λόγος που έμεινε εκτός Game 4
- ΚΑΕ Ολυμπιακός: Τίμησε τη μνήμη του Παύλου Γιαννακόπουλου
- Επίσημο: Οι διαιτητές του τέταρτου τελικού της GBL







