Ο Παναθηναϊκός ανακοίνωσε την παραμονή του Νίκου Αλβέρτη και τη νέα σεζόν στο τμήμα πόλο.
Η ανακοίνωση:
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Νίκο Αλβέρτη για την αγωνιστική σεζόν 2025-2026, για το τμήμα πόλο.
Σε μια ακόμα σπουδαία ανανέωση προχώρησε η διοίκηση του «τριφυλλιού» καθώς έδωσε τα χέρια με τον Νίκο Αλβέρτη. Ο 29χρονος Νίκος Αλβέρτης που αγωνίζεται ως περιφερειακός και φουνταριστός θα φορέσει και φέτος το πράσινο σκουφάκι.
Σε δήλωση του στο www.pao1908.com ανέφερε «Είμαι πολύ χαρούμενος που μένω στον Παναθηναϊκό που είναι σαν την οικογένεια μου.
Ευχαριστώ τη διοίκηση και τον προπονητή για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπο μου.
Είχαν την τύχη να είμαι από την αρχή της τριετίας στην προσπάθεια που γίνεται και ανεβαίνουμε συνεχώς. Πιστεύω ότι έρχονται ακόμα καλύτερες ημέρες για την ομάδα. Εύχομαι υγεία για όλους».
Η αθλητική επικαιρότητα του Παναθηναϊκού με ένα κλικ εδώ!
Διαβάστε επίσης…
- Σοκ με Ναν: Έπαιζε με κάταγμα στα πλευρά στον τελικό του ΣΕΦ!
- Αποτυχημένη σεζόν και ένα restart που επιβάλλεται να συμβεί…!
- Σύζυγος Ναν για Τζόουνς: «Σίγουρα έφαγες μερικές…»
- Το μήνυμα της Θύρας 13 στον Ναν (pic)
- Το μήνυμα του Αταμάν στους παίκτες: «Σας ευχαριστώ όλους για την προσπάθεια και τη στήριξη»







