Πρωταθλητής Ελλάδος στο πινγκ πονγκ γυναικών ο Παναθηναϊκός!

Ο Παναθηναϊκός νίκησε την Πέρα Αθηνών και κατέκτησε το πρωτάθλημα της Α1 πινγκ πονγκ γυναικών, επιστρέφοντας στους τίτλους μετά από 52 χρόνια!
Οι «πράσινες» επικράτησαν με 4-0 του Πέρα Αθηνών και πανηγύρισαν το πρωτάθλημα ξανά μετά από 52 χρόνια. Αυτό ήταν το τέταρτο πρωτάθλημα του τμήματος γυναικών και ο 1851ος τίτλος για το Σύλλογο.
Στη δεύτερη αγωνιστική των πλέι οφ το «τριφύλλι» νίκησε την ΑΕΚ με 4-1 και αύριο (22/5, 14:00) αντιμετωπίζει τον Ολυμπιακό.
Για τον Παναθηναϊκό αγωνίστηκαν οι Κατερίνα Τόλιου, Ιωάννα Γερασιμάτου και Νικολέτα Στεφάνοβα υπό τις οδηγίες του προπονητή Νίκου Ζέρβα.
Αναλυτικά ο αγώνας Παναθηναϊκός – ΑΣ Πέρα 4-0:
Στεφάνοβα – Τζαρίδου 3-1 (11/3, 8/11, 11/6, 11/9)
Γερασιμάτου – Τσεκούρα 3-1 (11/3, 14/16, 11/3, 11/7)
Τόλιου – Yovkova 3-2 (11/3, 6/11, 8/11, 11/7, 11/6)
Στεφάνοβα – Τσεκούρα 3-0 (11/1, 11/3, 11/4)
«All in» Αλαφούζου για Γένσεν – Η προσφορά «χρυσάφι» στην Μπρέντφορντ
Αναλυτικά ο αγώνας ΑΕΚ – Παναθηναϊκός 1-4:
Φωτιάδου-Στεφάνοβα 0-3 (4/11, 8/11, 4/11)
Ζαχαρία – Τόλιου 3-0 (11/2, 11/2, 11/6)
Παπαδημητρίου – Γερασιμάτου 0-3 (7/11, 11/13, 7/11)
Φωτιάδου – Τόλιου 0-3 (8/11, 4/11, 7/11)
Παπαδημητρίου – Στεφάνοβα 0-3 (0/11, 0/11, 0/11)
Η αθλητική επικαιρότητα του Παναθηναϊκού με ένα κλικ εδώ!
Διαβάστε επίσης…
- «All in» Αλαφούζου για Γένσεν – Η προσφορά «χρυσάφι» στην Μπρέντφορντ
- Σολούκος: «Ο Ολυμπιακός δεν χρειάζεται βοήθεια απο εξωγενείς παράγοντες»
- Παναθηναϊκός Σε ακρόαση η ΚΑΕ για όσα συνέβησαν στο Game 2
- Αταμάν: Κλήθηκε σε απολογία επειδή… έβγαλε το σακάκι του!
- Παναθηναϊκός: Μία αγωνιστική κεκλεισμένων των θυρών από τη ΔΕΑΒ







