Σκαριόλο: «Έχουμε υποστεί μία αδικία στον τελικό, το λέει όλη η Ευρώπη»

Ο Σέρτζιο Σκαριόλο τοποθετήθηκε εκ νέου γι ατον χαμένο τελικό της Ευρωλίγκα κόντρα στον Ολυμπιακό, τονίζοντας πως η Ρεάλ Μαδρίτης έχει αδικηθεί ξεκάθαρα.
Στα πλαίσια της συνέντευξης τύπου μετά την αναμέτρηση απέναντι στη Μπασκόνια, ο Ιταλός τεχνικός ρωτήθηκε για τη διαιτησία του τελικού, παίρνοντας ξεκάθαρη θέση και μιλώντας για «αδικία» κατά της ομάδας του.
Αναλυτικά όσα δήλωσε:
«Είδα ξανά το ματς. Αναμφίβολα έχουμε υποστεί μια αδικία. Αυτό που ήταν εντυπωσιακό είναι το πώς όλοι οι ουδέτεροι από τον κόσμο του μπάσκετ στην Ευρώπη και παγκοσμίως έχουν εκφραστεί με αυτόν τον τρόπο. Εγώ είμαι μέρος αυτού και προσπάθησα να το ξαναδώ δύο φορές με μεγάλη αντικειμενικότητα και αξιοπιστία. Προφανώς κατέληξα στο ίδιο συμπέρασμα με όλους τους ουδέτερους, και έτσι το εξέφρασα…
Δεν μιλάω για τους οπαδούς, μιλάω για τους παίκτες, για ανθρώπους με βαθιά γνώση του μπάσκετ. Δεν μπορούμε να γυρίσουμε πίσω στο χρόνο. Η αδικία έχει γίνει. Σε θεσμικό επίπεδο, δεν θα αναφερθώ στο τι θα διαχειριστεί ο σύλλογος. Σε αυτό εγώ… είμαι προπονητής, πρέπει να είμαι με την ομάδα.
«All in» Αλαφούζου για Γένσεν – Η προσφορά «χρυσάφι» στην Μπρέντφορντ
Δεν μπορώ να κάνω σαν στρουθοκάμηλος και να βάλω το κεφάλι μου κάτω από το χώμα και να μην το αναγνωρίσω. Αλλά αυτό το είπα, πιστεύω ότι και για μένα, για τους παίκτες και για όλους έχει έρθει η στιγμή να κοιτάξουμε μπροστά και να είμαστε σε θέση να βάλουμε όλη αυτή την ενέργεια και όλη τη συγκέντρωση σε ό,τι έρχεται από εδώ και πέρα».
Η αθλητική επικαιρότητα του Παναθηναϊκού με ένα κλικ εδώ!
Διαβάστε επίσης…
- «All in» Αλαφούζου για Γένσεν – Η προσφορά «χρυσάφι» στην Μπρέντφορντ
- Σολούκος: «Ο Ολυμπιακός δεν χρειάζεται βοήθεια απο εξωγενείς παράγοντες»
- Παναθηναϊκός Σε ακρόαση η ΚΑΕ για όσα συνέβησαν στο Game 2
- Αταμάν: Κλήθηκε σε απολογία επειδή… έβγαλε το σακάκι του!
- Παναθηναϊκός: Μία αγωνιστική κεκλεισμένων των θυρών από τη ΔΕΑΒ







