Υποδιευθυντής AS: «Οι διαιτητές μας έκλεψαν- Πρωταθλητής-μαϊμού ο Ολυμπιακός»!

Ο υποδιευθυντής της «AS», Τόμας Ροντσέρο, χρησιμοποίησε σκληρή γλώσσα για τη διαιτησία του τελικού της Ευρωλίγκα.
Αναλυτικά όσα έγραψε στο «Χ»:
«Οι διαιτητές της Euroleague μόλις μας έκλεψαν τον τελικό. Πρέπει να πάμε στο NBA και να αφήσουμε αυτούς τους ανθρώπους, που ζουν μόνο για να “χτυπούν” τη Ρεάλ Μαδρίτης. Διοργάνωση-φάρσα. Κατέστρεψαν την αγνότητα του αθλητισμού. Ο Ολυμπιακός είναι πρωταθλητής-μαϊμού. Παγκόσμια ντροπή.
«Μισός» ο Παναθηναϊκός στο Game 4, εκτός Όσμαν και Σλούκας!
Χάσαμε σαν ήρωες. Χωρίς σέντερ, με σκανδαλώδη διαιτησία, αλλά με την περηφάνια του αληθινού Βασιλιά της Ευρώπης. Στο παρκέ κερδίσαμε τη 12η με έναν αξέχαστο τελικό. Όμως η Euroleague και οι μαριονέτες της με τη μορφή διαιτητών το εμπόδισαν. Πιο Μαδριλένος από ποτέ. ΗΡΩΕΣ».
Η αθλητική επικαιρότητα του Παναθηναϊκού με ένα κλικ εδώ!
Διαβάστε επίσης…
- Τιμωρία «μαμούθ» σε Γιαννακόπουλο – Πρόστιμο επιβλήθηκε στην ΚΑΕ!
- Το πανό – μήνυμα σε κυβέρνηση και ΕΟΚ από τη Θύρα 13!
- Σλούκας: O λόγος που έμεινε εκτός Game 4
- ΚΑΕ Ολυμπιακός: Τίμησε τη μνήμη του Παύλου Γιαννακόπουλου
- Επίσημο: Οι διαιτητές του τέταρτου τελικού της GBL







